Laskutus

Flero Media Oy

Laskutusosoite:
Flero Media Oy
Väinämöisenkatu 21 A 4
00100 Helsinki

Pankki:
IBAN: FI67 1544 3000 2109 43
BIC: NDEAFIHH
Pankki: Nordea Business Finland

Sähköposti laskut: 
laskutus@fleromedia.fi

E-laskutus:
Osoite: 003731678332
Operaattori: 003723327487 (Apix Messaging Oy)

LocalghostFI

Laskutusosoite:
LocalghostFI
Verkkoniementie 30
40950 Muurame

Pankki:

IBAN: FI69 5780 3820 1722 93
BIC: OKOYFIHH
Pankki: Helsingin Seudun Osuuspankki

Sähköposti laskut: 
laskutus@localghost.fi

E-laskut:
Osoite: 003731678332
Operaattori: 003723327487 (Apix Messaging Oy)

Laskuihin liittyvissä kysymyksissä vastaa sähköpostitse myynti@fleromedia.fi / myynti@localghost.fi.
Puhelimitse: 010 319 7470 (ma-su 09:00 – 21:00)

Yleisiä kysymyksiä ja vastauksia:

K: En pysty maksamaan laskua eräpäivänä, saanko siirrettyä eräpäivää?
V: Kyllä saat.
Muista ottaa ennen eräpäivää yhteyttä asiakaspalveluun. Kuluttajille eräpäivää siirretään 14 päivää ja yrityksille 7 päivää.

Huom! Jos eräpäivä on jo ylittynyt, eräpäivää ei siirretä. Kuluttajalla on eräpäivän jälkeen 14päivää (Yrityksellä 7päivää) aikaa maksaa lasku ennenkuin lähetämme maksumuistuksen jossa on 10€ + korot (Mainittu laskussa myös)

K: Pystyykö teiltä ostaa osamaksulla tai luotolla?
V: Tarvittaessa kyllä. 
LocalghostFI:llä osamaksut löytyvät verkkokaupan maksutavoista.

K: Maksoin liikaa, mitä teen?
V: Liikamaksusta otamme automaattisesti yhteyttä asiakkaaseen heti kun huomaamme asian.   

K: En ole saanut sovittua laskua, mistä saan sen?
V: Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Saat laskun kopion sähköpostiisi. 

K: Sain teiltä laskun vaikken ole mitään tilannut.
V: Ilmoita asiasta pikaisesti asiakaspalveluumme ja tuhoa lasku. Joskus laskun yhteystiedot voi olla väärin tai niissä on kirjoitusvirhe. 

(LocalghostFI) K: Tilasin verkkokaupastanne tuotteen eikä sitä ole vieläkään toimitettu. 
V: LocalghostFI:n varastolla käsitellään tilaukset Ma-Pe (48h sisällä tilauksesta). Pyrimme lähettämään tuotteen aina seuraavana päivänä tilauksesta.

(LocalghostFI) K: Tilauksessa on virhe, mitä teen?
V: Ota yhteyttä myynti@localghost.fi tai vastaa tilausvahvistukseen. Pyrimme vastaamaan mahdollisimman pian viestiisi. 

K: Mikä on teidän perintätoimisto? 
V: Perintätoimisto Perintäritari Oy ︱info@perintaritari.comwww.perintaritari.com